thailand

Ojoj mkt blandade kanslor...
Efter att ha rest i 28 timmar var jag bara trott..
Hade fetangest, ingenting kandes bra...
Saknar Micke nat fruktansvart, mamma a pappa....

Flygresan
Har ju alltid trott att det varit en fordel med stor mjuk rumpa men det hjalpte mej inte sa mkt pa en tio timmars flygning...
Orkade sova fem timmar iaf...
Val i bangkok hjalpte en man oss att boka biljett vidare till koh samui...Det vara bara att checka in direkt och boarda direkt...
Flog ett litet propellerplan som gett mej men for livet...herregud..but im still alive, thank god...

Chaweng, koh samui
En flygplats i bambu????Jaja, charmigt...
Efter att ha hittat ett hotell, duschat,atit sa trallade vi upp pa nan gata...
Kopte mej ett par sandaler och ett par skona byxor...
Sen var det bara att krypa ner i sangen...
Lag och funderade lange pa vad jag gett mej in pa...
Orkade somna till slut...Vaknade mitt i natten av att jag behovde ga pa toaletten...
Gick till subway och kopte mej en smorgas...Efter att ha sovit nagra timmar kandes det battre iaf...

Idag kanns allt mkt battre...Idag kanns allt mer spannande..Vanjer mej mer och mer med tanken att vara sa langt hemifran....Kommer nog vaxa en del som manniska efter en san har resa...
Vadret e muligt och kommer vara det i nagra dagar framover...
Gor inte sa mkt just nu...Det e ju varmt iaf...Kollar lite pa om vi ska dra oss vidare och skippa full moon...vi far se...
Har hittat mej en superseg dator sa jag orkar inte lagga upp bilder...maste hinna hitta ett annat hotell om vi inte ska bo kvar...maste checka ut innan tolv...
Ska kopa thaikort oxa...
Thaimassage star oxa pa schemat idag...


Twilight bockerna e fantastiska...

Micke, du e min edward och ja e din Bella..=)
Sakna massa mycket mest...

Nu har dom tydligen rea pa ikea oxa..Jennie uppdaterade mej med ett mess...Haha jaja...har aldrig hort det forut...=)

(varfor kleta pa sej ton med smink for att vara snygg pa ett flygplan nar man ser ut som fan nar man gar av planet??)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill åka nu...=)

2009-01-03 @ 06:49:06
Postat av: Anna

muligt!? haha =) SÖT .... & saknad Ha det så kul =) Puss

2009-01-03 @ 13:51:22
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag vill inte vara Edward, han va ju inge snygg ;P hihi.. saknar dej mest älsklingsbabylove!! älskar dej massa mycke! miljader pussar!

2009-01-03 @ 20:26:09
Postat av: Anna

SAKNAR

2009-01-05 @ 03:16:11
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0