Thailand-09






Min packning




KOH SAMUI



Trött å+ sliten på samui, väntar på bagaget


En stor spindel



Fantastisk frukt





Säker kabelupphängning....


Utsikt från restaurangen på long beach resort



Piren på Samui





Mitt resesällskap till koh phangan, jättetrevliga svenska tjejer, killen va från tyskland...Han va oxå trevlig=)



KOH PHANGAN



Halfmoonparty första kvällen på phangan



Kroppsmålningar



En bucket var blev det till slut...



Så här glad blir man då=)



Vi köpte det mesta som gick att köpa...



Glaaaad....



Hmm, efter en bucket och några öl...tsss



Dagen efter...bäddat för skallebank



Moppeligan



Så jävla brant men det syns inte...



Bungalowsen på rainbow resort...



Standarden på vägarna e inte riktigt som i sverige....



Bågskytte, supersvårt...Christina var superduktig....



Herr Nilsson



Elefant trekking...lite halvscary faktiskt...











Här var vi och snorklade...tyvärr lite dåligt väder...



Lite mkt solskyddsfaktor...=)





Restaurangen på Rainbow...Petter och Christina pressar i det längsta, christina vann bruntävlingen..=)


Petter visar hur graciös han e...



Hängmatta...skönt...



Väntar på båten över till samui, se vad duktig ja e som dricker vatten...=)



En kiosk...

KOH SAMUI



Poolen utanför rummet på Samui



Shemale...



En ganska stor buddha



Fantastisk mat....



Magert vattenfall men mysigt...



Taxfreen på Samui

BANGKOK



På kfc...mmm gott med kyckling...



Jämt några bankomater....



Tuk tuk



Galet..=)
 



Bio, såg på yesman....fantastisk biosalong som ni kanske ser...=)
Det skulle vi ha i arvika...

'

Vi var på sea world där jag hittade en haj med överbett..haha så ful så det e inte sant...




Det berömda köpcentret...



51 stillastående minuter och vi har kommit 4,6 km..det förklarar ju trafiken...

KOH CHANG



På väg till koh chang stannade vi på en rastplats....Enda gången jag stötte på en sån här toa...



Restaurangen bredvid min bungalow




Min fina ryggsäck...




Avancerat fotbolssmål...




Mina jättetrevliga grannar, Dennis och Heidi från sthlm...



Ganska bruna ben...=)



Sabay bar där den goda bananashaken finns....(enligt Charlotta var den fantastisk men jag tyckte nog inte den var så överdrivet god)



Denna dörr har jag stirrat på i fem timmar...



Trött och sliten på suvarnabhumi airport....lite lik min far på detta kort eller vad tcker ni?



Mitt resesällskap på planet hem...Tror han hette Anders....


Sådärja, nu har ni fått lite bilder iaf....=)




Kommentarer
Postat av: Kusin Emelinda

Gud va kul att se bilder! Och JA, du är fruktansvärt lik pappa på sista bilden på dig :D



Har du tänkt nå mer på att komma hit? Puss

2009-01-26 @ 17:19:18
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: cecilia Kristensen

yeeeahh i love all pics

2009-01-26 @ 19:46:52
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/
Postat av: nänna

sköna bilder! vill å till thailand! =) men inte själv... e för feg för de ja! =)

2009-01-26 @ 21:45:48
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Coozy

UHH VA GÖTT!! =) Kul att se gumms

2009-01-27 @ 15:17:05
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Bimbolina

Åhhh vakulo att se bilder! =) Den där du ligger i hängmattan o kollar ut över vattnet var ju helt underbar! Är inge dåligt (!!!) avis på dig, jag vill också till Thailand... :)



Bion såg grymt skön ut också... det vore nåt att bygga på Palladium =)



Kul att ha dig hemma i Sverige igen! PUSS

2009-01-29 @ 07:05:48
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se lite nyttiga saker och inte bara det generella sakerna som man kan se om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0