Sol sol sol

Gick upp halv nio och at frukost...yoghurt med frukt...frukten har e fantastisk..sa mkt mer smak an hemma...
Jag och Petter har legat vid stranden hela formiddagen, gatt pa en promenix pa stranden...Det ligger jattemkt snackor langs hela stranden och cocosnotter overallt...Vattnet ligger runt 25 plus...typ en halvmeter djupt, man maste ga ut nastan en km innan det blir djupt...riktigt langgrunt...
Solen steker, kanner mej som en grillad gris...har missat vissa flackar nar jag smorjt mej, riktigt snygg branna...hahaha

Pratade med Johan igar, han har hittat mopeden...=)
Han skulle dra till koh tao, en o som ligger lite ovanfor phangan...
Vi bestamde att vi flyger till bangkok den 14:e nar Daniel o Petter aker dit...
Ska kolla lite pa snorkling och nan djungeltrip...Far se om det blir har eller pa samui...

Maten pa det har stallet e fantastisk...har ju aldrig gillat ris men det smakar inte lika har som hemma...

Har forsokt lagga upp bilder men det gar inte, maste vara nat fel pa blogg.se, eftersom Petter kan lagga upp bilder pa facebook...

Har annu inte kopt mej solglasogon...maste ha det...ska kopa en nan stor tunika oxa, den vita jag hade med mej e full med kroppsfarg sen halfmoon partyt..=)
Pa koh samui ska jag kopa mej en stor ryggsack oxa....
Borjar bli lite forkyld oxa, har jattesvart for att sova i drag och har har vi ju varldens flakt som star pa hela natten....
Nej nu blir det stranden igen...

Mamma o Pappa, om jag inte svarar pa det thailandska ring det svenska.. om det sprakar sa mkt som igar lagg pa o ring igen..=)

Micke, karlek, saknar....

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Oh vad jag önskar att jag hade pengar nu för då hade jag lätt stuckit ner till dig!! Massa kramar

2009-01-06 @ 10:48:14
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: David

Låter som du har det ganska gött! Här e de svinkallt och inget kul alls, ligger å e dödssjuk;-) Hoppas du får de fortsatt bra i solen:-D

2009-01-06 @ 11:13:27
Postat av: therese

Låter helt underbart.va rädd om dig kram

2009-01-06 @ 17:23:34
URL: http://mammatezz.blogg.se/
Postat av: mli

typiskt johan å slarva bort moppen =) Tur att du kan ta vara på dejh själv vännen !!! här e de iskallt så njut rikligt å ta hand om dejh stumpan!! pyss från oss

2009-01-06 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0