sol o bad

bade igar o idag har jag legat pa stranden...igarkvall kom thomas oxa...skont med sallskap vill jag lova...
Pratade med Charlotta en timma igar, fick massa tips om vart jag ska ata vad jag maste se och sant...jag var iaf tvungen att ta mej till sabay bar och dricka en bananashake med baileys, det var tydligen saaa gott...gick en promenad pa stranden imorse och hittade sabay bar 30 meter bortanfor min bungalow...
Pratade aven med Joeylove...saa skont att hora din rost gumman....(anna)

Jag har hyrt en moppe idag och kort runt a kikat lite....gor ont i mej nar jag ser hur folk bor...det som gor mest ont e att se alla herrelosa hundar..usch, fulla med skabb o sar overallt....en del kan knappt ga....
Konstigt att man kan behandla djur sa olika i varlden....Man undrar varfor folk inte bryr sej...fast det e klart..har behandlas hundar ungefar som katter hemma....

Inte lange kvar tills jag kommer hem nu....Langtar efter allt hemma....Micke<3, mamma o pappa, alla vanner, min sang, gizmo.....

Koh chang e iaf fantastiskt fint....trivs pa koh chang....Maten har e inte lika god som pa phangan och samui...men annars e det bra...

Samui e nog ett stalle som jag sakert ger en andra chans...men isf med Micke och mina vanner....
Det som lockar nu e Usa...

Har bara 350 sidor kvar pa den sista boken...sa nu far jag inte lasa mer...laste ut den trdje pa 2 dgr...500 sidor drygt...maste ju ha nat att gora pa flyget...


Nej nu ska jag kolla runt lite har pa internet o sen lagga mej vid stranden o dricka en melonshake...mums...=)






Kommentarer
Postat av: David

Låter gött!! Här hemma är det snö och kallt! USA is tha shit. Ja joinar på direkten:-)

2009-01-19 @ 12:38:20
Postat av: therese

Skulle gärna byta med dig.Vill till värmen.

2009-01-19 @ 19:37:07
URL: http://mammatezz.blogg.se/
Postat av: Joey

Såå jävla skönt att höra din röst gumman. Saknar dig otroligt mycket !!

2009-01-20 @ 00:52:03
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Ting

Jag har hört att tärnklänningar är billiga i thailand, så får du tid o möjlighet så tycker jag att du skaffar en till ett speciellt uppdrag den 15:e Augusti.. ;) Hoppas du har de gött.. miss u, kraaaaaaaaam Tingeling.. (provar o nå dej här eftersom jag inte får ditt dumma Thainummer o funka :) )



2009-01-20 @ 13:39:01
Postat av: Ting

o VART är mitt vykort? :)

2009-01-20 @ 13:40:43
Postat av: Kusin Emelinda

Oh ja det låter alldeles underbart! Måste väl bara förvarna karln först ;) Fast han har inte så mkt att säga till om. Han får fly till Nora om han inte vill vara hemma :P Vore jättekul iaf! Ska kolla mitt februari-schema på jobbet imorgon o se hur mkt timmar jag fått bara. Ha det fint baby! Puss



TINGELING: Ska du gifta dig??? :D

2009-01-20 @ 15:38:15
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jennie och Loke

Nu är det inte länge tills du är hemma =) Gött för oss det!!! Måste ses så fort du har tid??? Sóla och ät så mycket go mat du kan nu ( och en heldel åt mig) Kramizar i massor från oss

2009-01-21 @ 08:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0