koh phangan

oj vart ska jag borja...
I fredags var jag och fick massage och pedikyr...dom skrattade nastan ihjal sej at min mungista..(tappat stortanageln)
Jag och Johan hyrde oss varsin moped och korde runt lite..
Det blev morkt snabbt sa jag korde tillbaka till hotellet och gick till ett internetcafe..
Johan ringde och sa att han skulle mota mej dar...
jag satt val dar en timma sen orkade jag inte vanta langre...jag kopte med mej en smorgas fran subway och gick till hotellrummet...
Orkade somna till slut...
Vaknade runt nio och gick och at frukost...Forsokte ringa Johan men inget svar..
Gick ner a la mej pa stranden och laste ut boken..
Fick tag pa Johan vid halvtva tiden...dretfull...Han visste inte vart han var och han hade supit bort mopeden...
Jag blev skitforbannad blandat med panik..
Han hittade till slut till hotellet...
Jag fick hans pass och tvingade med honom for att lamna tillbaka min moped...och byta pass...vi hyrde mopederna med mitt pass...skitbra eftersom han tappat bort sin...som tur var kunde vi byta sa han fick lamna in sitt...vi gick och at pa hotellrestaurangen och betalade rummet for en natt till...
Johan gick och la sej...
I denna stund kande jag att jag ville hem, fy faan jag hatade thailand...
Har aldrig kant mej sa radd a ensam..
Gick tilbaka till cafet och lyckades fa tag pa petters nummer...
Lanade en telefon och fragade om jag fick hanga pa han och Daniel istallet...
Det va inga problem, THANK GOD!!!!
Bokade bat till phangan...

Pa vag till phangan traffade jag 3 svenska tjejer, jattetrevliga...skont med resesallskap..
Daniel och petter motte mej vid hamnen...
Blev sa glad nar jag sag dom sa jag nastan borjade grata...

Vi bor pa ett skitmysigt stalle som heter rainbow...Inte forrens nu jag borjar kanna att jag gillar thailand...
Var pa halfmoon party, mitt ute i djungeln...Helt galet...=)
Perry musik trevligt sallskap...
Vi var hemma runt fyra tiden..
Idag e en riktig slappardag...atit mat och akt lite moped...
Kommer hanga med P o D nu tills dom aker hem...Ska traffa Charlotta oxa...

Hoppas ni har det bra hemma, jag saknar er....

Alskar dej Micke...Vill vara dar du ar....<3

Datorn e saaaaaaa seg sa inga bilder nu heller...det kommer, jag lovar=)

Tack Petter och Daniel..Ni e fantastiska...

Kommentarer
Postat av: Sofia

HEEJ!!! Va skönt att höra att du har de bra.. till slut! :) Va rädd om dig vännen! miss u! Kraam!

2009-01-05 @ 13:32:18
Postat av: Anna

läst ut boken..redan? hehe Saknar dig med gumman, här är det svinkallt fast med solsken så, helt okej =)Bra att det löste sig för dig. Ta hand om dig!

2009-01-05 @ 16:54:53
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh, tänker på dig och hoppas din Micke kommer in till resebyrån så vi kan boka in honom till Thailand, 5499:- från Stockholm den 13 januari, eller vad säger du???? Puss och kram på dig!

2009-01-05 @ 17:31:59
Postat av: Emelinda

Men fy fan för Johan!! Rätt åt han om han inte hittar moppen igen.



Att du vågar gumman, dra i väg ensam så där, starkt jobbat. Försöker övertala Larsa att vi ska dra till Thailand nån gång. Han har nämligen en kusin som har köpt ett hotell på nån ö där.



Massa kramar



2009-01-05 @ 18:40:28
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anna&Dino

Dino träfade Gizmo idag, de sprang omkring och lekte så söta så=) Miss you

2009-01-05 @ 22:52:42
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: gabby

gumman, tänker på dig!! tur att du har de andra grabbarna!!=) bara njut nu, det e du värd.

puss och kram

2009-01-06 @ 04:01:20
Postat av: Jannica

Hej Linda!



Hoppas du har det bra. Synd att det inte funkade att resa med min bror. När jag läser din blog så funderar jag på många saker, främst om du har aldrig reflekterat över varför Johan drog iväg? Bär han hela ansvaret för att det blev som det blev? Du kanske ska reflektera lite över ditt ansvar i det hela & hur du påverkar situationen?

Ha en fin resa!

Gizmo mår jätte bra här hos mamma by the way.

//Jannica

2009-01-06 @ 17:38:33
Postat av: Mette

Hej Linda,

jag undrar lite smatt over vad du tjanar pa att hanga ut Johan?

Om det ar problematiskt sa bor du val prata med honom om det istallet for att skriva det har for att vinna lite sympati.

Valdigt egendomligt tycker jag.

2009-01-19 @ 04:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0