Kärlek

Helgen spenderade jag med kärleken...Vi var på ikea både lördag och söndag...Har gjort om toaletten och datarummet...Det e så himla snyggt hemma nu...Ska måla lite saker å så innan allt e klart sen kommer det bilder....


Idag har jag städat och plockat hela dagen...har sorterat allt i förrådet och varit på tippen med massa dret.nästa tisdag kommer miljömyran och hämtar saker...himla bra...
Sofia var med mej på förmiddagen och höll mej sällskap...
Gick på stan en sväng där jag äntligen hittade mej ettt par mjukisbyxor...
Fikade en snabbis med Hanna oxå...
Åhh jag gillar mina vänner...=)



Jag har saknat min gås...=)



Kärlek kärlek kärlek



Världens mest underbara människa...Love u...Se vad fin keps han fått av mej...=)



Micke har spelat mkt tetris så att få in alla grejer i bilen gick smidigt...eller hur Micke..=)

Nu e Erika här...vi ska äta Spaghetti och bacon i tomat å vitlöksås...mmm...sen blir det lite wow innan det blir fotbollsträning....

Kommentarer
Postat av: nänna

ja kom å guppa vettja =)

2009-01-26 @ 21:48:39
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: nänna

oki, men vi får höras av då! Just nu har jg inte så mycket att rida på... fillan skrittas å Ella e ju inte heeelt inriden... hehe, men kom gärna ändå, vi kan ju ta en skrittur annars...=) kolla huset, stallet å tjata... hehe

2009-01-27 @ 15:01:21
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Kärleken

Så säker jag!! :D tacka fan för tetris måste jag säga :D

2009-01-28 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0