hej hej

Har legat pa stranden hela dagen...varmt, riktigt varmt...vattnet e fantastiskt...lagom temperatur precis sa det svalkar, iaf dom forsta fem minuterna..
Koh chang e verkligen vackert...precis sa som jag forestallt mej thailand...
Ska man till thailand ska man absolut aka hit...
Har gatt och utforskat gatan lite nu...alla e mkt vanliga o inte lika paflugna som pa samui o phangan...
Har bestamt mej for att sluta krangla helt med bilder...tar minst fem tio minuter bara att lagga upp en bild sa jag slanger upp alla nar jag kommer hem...=)
bra va???=)

Ska snart ga och ata, restaurangen bredvid min bungalow verkar trevlig sa jag provar den...
Igar nar jag skulle sova drog varldens disco igang...det visade sej att dom har ett fireparty varje kvall med massa eldkastare och annan underhallning....Kanske drar dit o kollar en svang ikvall...
Finns inte sa mkt att gora har pa kvallarna om man inte vill dricka...
Thailand e ett perfekt stalle om man aker ett gang, allt e mkt krangligare nar du e sjalv...som nar man ska bada maste man hela tiden halla koll pa sina saker och ditt o datt..
Thailand e ju perfekt for en backpacker oxa men det har vi ju kommit fram till redan att jag inte ar....

Blir iaf valdigt lugna dagar har nere innan jag drar hem...skont att ha ett stalle betalt och inte behova bekymra sej over boende...
E nojd over min bungalow...att det finns kryp overallt kommer man inte ifran, e iaf inte nagra odlor inne hos mej...=)

Nej nu ska jag ata...

Kram Kram

<3 M


mitt thainummer +66(0)846908738  alltsa ingen nolla om du ringer fran sverige...=)
Ring garna eller smsa...

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman! Thomas ringde precis...han ska ner till Thailand nu(han var i frankfurt och väntade på flyget) och han undrar vart du är. gav honom ditt thainummer... Vi gillar inte att du är ensam där.

Puss & Kram

2009-01-17 @ 18:03:00
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0