Crazy days in bangkok

Bangkok e inte sa galet jag trodde det var, det e mkt varre...=)
Flygresan dit var lika jobbig som till samui..blir mer o mer radd varje gang jag flyger...
nog om det...bangkok, shit vilken stad..
Sa mkt folk, sa galen trafik...man maste uppleva det for att forsta....
Har iaf besokt hur manga kopcenetr som helst...kanns som jag handlat ihjal mej...e tom trott pa shopping, ngt jag aldrig trodde kunde hande...
mbk,paragon,siam china town mfl...

Bodde med Petter och Daniel, o daniels foraldrar pa riverfront, helt okej hotell..
En kvall var vi pa bio o sag pa yesman, riktigt bra...Bion var storre an arvika och i salongen lag man i en fatolj med ett mysigt tacke...vilken lyx...bilder kommer nar jag kommer hem..finns inget krangligar an att sitta med sant pa ett internetcafe...

Lamnade hotellet 6 imorse...D o P drog vidare till usa och jag till khaosan road...Darifran akte jag buss i 6 timmar sen farja over till koh chang...har varit har i en halvtimma...har fatt mej en mysig liten bungalow hos en jatte trelig thailandare, varit pa 7 eleven och kopt vatten...hittade dom sista twiliht bockerna i bkk sa jag laser for fullt...
bor pa white sand beach...den beromda stranden....

forlat om inlagget e lite hoppigt men jag e riktigt trott i huvudet nu...ni vet iaf att jag lever..
Langtar verkligen hem nu..har bokat om resan sa jag flyger hem den 27:e...
Basta beslutet ever...
Ska inte blogga mer idag, da kanske ni far en postivare Linda nan annan dag men jag kan faktiskt saga att thailand tilltalar mej inte, iaf inte ensam....

Saknar er alla dar hemma...

Alskar, saknar dej Micke....

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men gumman då, låter inte alls som om resan blev som du önskat. Men man lär så länge man lever. Upplevelser om någe har du ju fått iaf! Kan förstå att du längtar hem. Massa kramar från örebro

2009-01-16 @ 14:55:20
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: hanna

hejgumman! igår vaknade jag som typ seriefigurer gör, så dår med rak rygg o så säger det doiiiing...! det här är lite flummigt... men iaf, jag kände typ att du va nära... senare på dan gickjag förbi resia o kom på att du säkertpratat m U. tänkte jag går dit sen o ännu flummigare när jag kommer dit 20 min senare så är du i telefon!! creepy! nog om mig... är du själv nu lr? hoppas du kan slappna av o ha d lite skoj iaf tösa MI!! vi syns snrat då! kössokärlek...

2009-01-16 @ 16:30:09
Postat av: hanna

hejgumman! igår vaknade jag som typ seriefigurer gör, så dår med rak rygg o så säger det doiiiing...! det här är lite flummigt... men iaf, jag kände typ att du va nära... senare på dan gickjag förbi resia o kom på att du säkertpratat m U. tänkte jag går dit sen o ännu flummigare när jag kommer dit 20 min senare så är du i telefon!! creepy! nog om mig... är du själv nu lr? hoppas du kan slappna av o ha d lite skoj iaf tösa MI!! vi syns snrat då! kössokärlek...

2009-01-16 @ 16:31:26
Postat av: hanna

jag e efterbliven, förlåt d blev två... puss

2009-01-16 @ 16:32:39
Postat av: Micke

Älskar och saknar dej oxå babybus!!! olagligt mycke!

2009-01-16 @ 19:47:11
Postat av: Sofia

Då kommer du ju snart hem då!!:)

Va rädd om dig gumman!

Kraam!

2009-01-17 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0