Arlanda

Heeeej...
Hittade mej en dator här på arlanda....bra va..=)

Gick upp halv åtta imorse, drog på mej mina baggyjeans, en långärmad t-shirt och en huvtröja...(folk kollade bara lite konstigt i sthlm när jag var så lättklädd)
Fixade smörgåsar och kollade så jag verkligen packat allt...
Väckte kärleken och Gizmo..
Efter att ha hämtat Johan och lämnat Gizmo hos Ingmarie bar det iväg...

Att lämna Micke i karlstad var nog nåt av det jobbigaste jag gjort...ajajaj hjärtat blöder...=(

Tågresan till sthlm var lika dryg som vanligt...tänk att på dom tre timmarna med tåg hade vi hunnit flyga en tredjedel av resan....Nästan....

Vi tog arlandaexpressen direkt när vi kom fram...Checkade in direkt för att sen gå vidare å få nåt i magen...
Vi följde nåt nummer på biljetten som vi trodde var till gaten men det var ju självklart fel...kom till en korridor som var helt tom...jaja, bara att knalla tillbaka å fråga nån...(bönder i storstan)Hittade ett litet fik där jag köpte mej en smörgås och varm choklad, med alldeles för lite oboy i...
Har varit på pocketshop och köpt twilight böckerna...eller iaf ettan å tvåan...
Hört att böckerna e ännu bättre än filmen..Alltså måste dom ju vara hur bra som helst....
Kortlek e oxå införskaffad...e ju några timmar kvar tills planet lyfter...typ 4h å 20 min...=)

Har ni förresten tänkt på att det aldrig e rea på ikea???
Hade lite halvtråkigt på tåget å det e ju då man tänker på såna här bajsfilosofier....

Har ju varit superduktig på att ladda ipoden med musik...hela 62 låtar...herregud vad tänkte jag..??Jaja det e 62 bra låtar iaf...tur att det finns lite saker att göra på flyget....

Hoppas alla hade en bra nyårskväll igår...
Själv spenderade jag den ju på bästa sätt....

Nej nu ska jag läsa...

Thailand here i come..=)

Har ett pirr i magen som inte går att beskriva, denna resa som i så många år bara varit en dröm.
Drömmen e här nu, och jag är med...


 Love u M <3

Kommentarer
Postat av: M

Love you too babe!! saknar dej mest i hela hela världen!!! önskar det vore februari nu...

2009-01-01 @ 17:46:39
Postat av: Emelinda

Haha jo Ikea har ju visst rea :P Det gör de iaf radioreklam för nu. Ha det bäst, puss!

2009-01-01 @ 18:46:14
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Erika

Kommer du hem snart lr....???=P

2009-01-02 @ 11:21:01
Postat av: Martina

hoppas du får en grymt bra resa!!=)

2009-01-02 @ 17:40:59
Postat av: Tommy Lundquist

Hej Linda! hörde av brorsan att du är i Thailand

vi kommer dit i morgon, vi kanske ses.

Hälsningar från Svangatan 12 i Trosa.

2009-01-04 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0