Volbeat

Wiho...Fick igår tag på 4 st Volbeatbiljetter..=)
Nästa Fredag, Nöjes...Kommer bli sååå kul...E så jävla glad...Tack tack tack Sabina....

Lunchade som sagt med Sofia idag...Yey vilken mage...såå stoor å sååå mysig..=)
Snart snart snart kommer bebis...
Inhandlade jackan oxå...Bra bra, ska bara hitta mina täckbyxor nu då..Fattar inte vart dom kan vara...

Tingeling kom förbi jobbet förut oxå och lånade mej resten av Greys säsongerna...*lycklig och bänkad vid tvn*

Vaknade 8:37 idag...var på jobbet nio....Börjar bli riktigt snabb med tanke på att jag har en hund som ska ut å kissa å bajsa oxå...(okej, jag tog bilen men ändå)

Nej nu ska jag göra nåt annat....Typ spela kanske..Eller Greys...Det e ju det enda som jag gör i mitt liv just nu....

Haha förresten, pratade med min kära far förut....
-Jag och mamma sitter och pratar om den där förlovningen...
-Vilken förlovning??
-Ja, vad heter hon nu igen...(Mamma i bakgrunden-Men Börje det är ju Viktoria, kronprinsessan!!!!)
-Ja just det, Viktoria och Daniel...(Mamma-Herregud hon ska bli drottning och du vet inte ens vad hon heter)
Jajaja...(i så lugn ton så man somnar)Jo dom ska ju gifta sej nästa sommar och det kommer kosta runt tio miljoner men dom tror dom ska dra in miljarder på att sälja Bröllopsprylar, så då tänkte jag vi kunde komma på nåt å sälja så vi får in pengar till ditt...Hahaha
Han är för rolig min far...Svårt att återberätta helt men ni som känner min far kan ju tänka er..=)

Nej hej påssä....


Nya sovstilen...Ser väldigt bekvämt ut....


Jag och Sofia...Haha galet snygga väl....


Se Erika..Hittade ännu ganska ofin bild på oss....Vi är nästan brunare här än vad vi e efter thailand....=)


(Semlor är äckligt, för mkt grädde, för mkt mandelmassa...Brödet e ganska gott...Nej till semlor...Kanelbullensdag e bättre..Cookies på Sunday e fantastiskt)


Kommentarer
Postat av: Sofia

I love dä kortet... Eller nej förresten!:)

Men men roligt hat vi!

Tack för en bra o go lunch, gött å

få komme ut lite. ;)

Kraam!

2009-02-24 @ 21:21:01
Postat av: Emelinda

Haha jag verkligen hör hur Börje låter när han säger det där :P

2009-02-25 @ 09:02:20
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0