Mmmm my boy

Har klippt min man å han e så snygg...=)
mmm i love ya...




Jag gillar verkligen mitt hår...har inte ångrat mej EN gång...helt otroligt....

Idag har jag köpt mej en ny bräda...En burton fick det bli...sketasnygg...Blir nog en tur till valfjället imorgon...
En ny mobil fick det bli oxå, min gamla har ju börjat krångla och så fanns det ett jättebra abonnemang.
Det blev en SonyEricsson C905 svart...Ganska klumpig jämfört med mina andra men jag gillar den...Skönt med en riktig kamera i oxå om man glömmer digitalkameran...


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vill också ha 905:an, fast den är verkligen tuuung. Men blir inte till att byta mobil förrän nästa år när det är dags att förlänga abbonnemanget igen.



Så fina ni är!

2009-02-06 @ 18:39:41
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev ju svinfint med blont & kort! Han har bra smak killen din hehe. /Mirja.S

2009-02-06 @ 23:36:02
URL: http://mirjamy.blogg.se/
Postat av: märybäry

Shitbullar! Grymt snygg i kort hår...iii, riktigt frestande;-)

2009-02-07 @ 14:51:00
Postat av: madde

du kunde inte hålla dig :P snyggt blev det iaf!

2009-02-07 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0