Mästerkocken



Mästerkocken=) de e jä rä....



hmm, de var mkt godare än vad det ser ut..Rösti med kyckling å cheddarost...mums..Å gurka men det antar jag att ni ser själva..=)
Jag har faktiskt blivit riktigt säker på att laga mat...*stolt*
Har ju alltid vetat att jag haft några vänner jag gjort favoritkäk åt men nu blir det riktigt gott varje gång....
Mli älskar min pannbiff (tingeling å Dan oxå), joey älskar min löksås..(fläsk å löksås)...
Micke äter ju allt så han e inte så svår att laga till...Den svåraste att laga mat till e nog mej själv..

Idag har jag en riktig Leifidag så micke skulle helst vilja begrava mej...tsssshohoihihi

Kommentarer
Postat av: Anna

Va!!! en Leifidag utan mig!!!!????? storgråter

2009-02-01 @ 16:01:01
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0