K-stad

Sitter nu hos Tingeling och Dan i K-stad...
Gizmo spydde ner min nya väska på tåget..stackaren, e såå himla åksjuk...
Har styrt ihop en potatisgratäng med skinka och vitlöksbröd...Gött för dom att få besök av mästerkocken..=)
Gratängen e fortfarande i ugnen men jag hoppas den e lika god som vanligt...Nu när jag utgett mej för att vara så duktig i köket...
Hittade världens snyggaste brallor på Gina men dom hade bara gjorts i strl 40 plus att man var tvungen att gå upp minst två storlekar...????
Alltså kan ju vi normala glömma att köpa dom byxorna..Dom hade tydligen fått massa mail och klagomål på att dom var felsydda...Tråkigt att när man väl hittar nåt som man så gärna vill ha finns det inte i storlek...
Jaja kanske finns liknande nån annanstans...

Imorgon e det Torsdag den 12:e...Världens bästa dag...För imorgon händer något fantastiskt...=)
Jag längtar längtar längtar...
<3 M


Kommentarer
Postat av: therese

förlovning?????

2009-02-12 @ 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0