Helg..=)

 Har nu kommit hem från jobbet....
Har klippt min man...igen...å snyggare blev han=)
Sitter och äter en thor (bröd från ica´s bakery), men den e jävligt torr tycker jag...tom osten e torr...wierd??
Funderar på vad man ska äta senare...e inte direkt sugen på nåt...om någon frågar mej om mat så vet jag typ 5 maträtter (som jag äter)...
Hmmm kanske får gå med på mannens önskemål och äta tacos....kanske vore gott...
E lite halvsugen på glass oxå...damn it....
Och CHOKLAD....men, jag ska inte...
Har även blivit av med lite mer hår idag....känns skönt...Kort kort kort på sidorna....

Mamma e uppe i mora å hjälper till inför vasaloppet....kul för mamsen det..=)

Vad händer under helgen då?
Imorgon blir det nog en sväng till  bandgatan...måste ju hjälpa Cecilia å göra stället osäkert..=)
Annars blir det lugnt...ska se på kärlekens innebandymatch oxå...

Detta blev ju lagomt flummigt...men det gör inget...Jag e ju sån här...=)

Ska fixa lite kort på håret å slänga upp....(Jag lovar, tsss)

Nej, nu blir det lite wow i vanlig ordning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0