Guten tag...

jaha, vad har hänt sen sist???
Möe dret och inte så mkt mer....

Vad gör jag om dagarna då? Inte mkt, har fastnat i det där förbannade spelet IGEN...
Fått dille på hönökaka med ost...Gott...
Blivit kär i Greys...Plöjt säsong 1 å 2...Tingeling, ja MÅSTE låna dom andra...=)

Har iaf kommit igång riktigt med fotbollsträningen...skönt...
Var riktigt rolig träning idag...=) Igår oxå för den delen...

Imorgon e de fläsk med löksås på Jennys, så jävla gott...Dit ska jag...=)

Har hittat mej en fin psykadelisk snowboard jacka på MUG i vit,svart,turkos...Den blir min imorgon...
Kostade 1999:- med 70 % rabatt..=) typ 600 spänn, och jag har ju tillgodokvitto där på 900..Vilket tjän väl...wiho..=)
(det du farsan, de e affär de)

Jaha det här blev väl lagomt flummigt..Ni klarar er iaf tills imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0