Free

Det e så fantastiskt skönt att vara ledig...Skulle ju egentligen flugit hem från thailand idag...Ångrar inte för en sekund att jag åkte hem tidigare...

Idag har jag och Jonas varit i valfjället...riktigt roligt..får förbannat ont i vänsterfoten men det blev lite bättre efter nån timme...
Jag och Jonas kände oss som två noobs när vi åkte från tusen och försökte hoppa lite, sen kommer det tioåringar i hundratjugo som gör backflips...
Poff så var den där känslan att man kände sej ganska duktig borta...
Jaja vi börjar faktiskt bli stela o gamla..=)
(får skylla på de)

Har en übertrött hund som ligger i knät å sover...
Vi var ute och gick/lekte igår och efter det gick vi på Altai å klippte klor, Gizmo fick sej en fin tröja oxå eftersom han frös så han höll på att skaka ur skinnet...
Lägger upp bilder framöver..orkar faktiskt inte nu...
Var uppe ganska sent inatt och upp tidigt imorse, ska sussa en stund på soffan nu...


Har fått lite klagomål på mitt förra inlägg...
Förlåt... NÄSTAN alla var här...=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är förlåten...om du styr upp igen till lördagen =) Vad önskas??

2009-02-10 @ 19:55:39
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0