Fredag den 13:e

I love it...

Jag går på A-brunnar..
Jag lägger nycklarna på bordet...
Jag går under stegar..
Jag förstör speglar...
Jag spottar inte när jag ser en svart katt...
Etc etc etc...

Ärligt, hur orkar folk lägga energi på sånt här...??

Nej Fredag som fredag...En fantastisk dag...=)

Micke, Tingeling och Dan, TACK för igår...Var jätte trevligt...

Vi var och åt på Freden och sen bar det iväg till Nöjesfabriken där vi bowlade...
Jag och Tingeling kom fram till att våran bana var konvex eftersom allt rullade ner i skårorna....=)

På tal om jeans...Hittade en par SKITsnygga jeans på hm????
Fick rabattkupong på 20 procent så dom kostade 318,50...Hallå...det e ju gratis..Har ALDRIG köpt så billiga jeans..Trodde jag skulle ha lite svårt för dom när det inte var några märkesjeans (sry, jag e sån) men jag gillar dom verkligen...Skit snygga och bekväma...


Micke å Dan

Tingeling..Sånt här hår skulle du ha Anna..=)..


Lite annorlunda...


da Girls....(Funderar starkt på att färga mej mörkt...)


Så träffade vi André oxå...Han va inte så ledsen som han ser ut..=)


Nej nu ska jag plöja igenom Greys boxarna...Äta lite frukost oxå kanske....

Kommentarer
Postat av: therese

TYCKER DU PASSAR KANON BRA I DET BLONDA HÅRET.

2009-02-13 @ 14:42:05
Postat av: Emelinda

Tycker du är jättevacker som du är nu i håret!!



Har ni förlovat er? När? Fast jag tror du skrev nåt för nån dag sedan som jag funderade på om det var något sådant redan då :P Grattis gumman, det är du värd :) Du chockar mig, verkar verkligen som du träffat mannen i ditt liv denna gång!! Pussar & kramar

2009-02-13 @ 16:48:47
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Haha, jag som är fruktansvärd skrockfull tycker ändå mycket om fredagen den 13:e :) Brukar alltid vara bra dagar det ;)



Bilden på dig o Tingeling, när du håller boxlingklotet... hur fantastiskt jäkla ap-snygg är du egentligen?????!?!?!



Å jag har tänkt på det mycket, men inte sagt det tror jag (?), men STORT GRATTIS till förlovningen! Underbart! =) =) =) PUSS!

2009-02-13 @ 20:23:19
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0