Aloha

Oj här var det dåligt uppdaterat...Varför det?
Jo för att jag inte gjort något..Bara jobbat, tränat fotboll och plöjt Greys...
Suttit vid datorn oxå självklart...
Har ju konstaterat att jag enligt mina vänner köpt världens fulaste byxor...=)
Men det gör mej inget,....
Jag köper inte alltid kläder för att det e snyggt...ibland bara för det e coolt å då blir det snyggt...
(Håller dock med Anna om att just dom byxorna inte var så fina)

Anna L- Vilken rolig dröm...Eller var det en mardröm????=)

Tänkte börja med att slänga upp en random bild varje dag eftersom jag e så dålig att fota allt jag gör...
Men det kan nog bli kul..=)


Chakir- Du underbara...*saknar*


Haha så roligt kort...Fem poäng till den som fattar varför..=)
(svar kommer imorgon)

Hmm nu blev det 2 bilder...Jaja, Kanske ska börja med nån personlig frågesport om bilderna...det vore ju kul...=)
Ska Grönne på det tess imöra....

Imorgon e det äntligen Torsdag...Då kommer kärleken äntligen hem....<3

Kommentarer
Postat av: Anna

vem är det som hänger ut ur bilen då? :)

2009-02-19 @ 00:51:47
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 11:09:09
Postat av: Renee

Hej Linda! Har läst din blogg lite då och då och nu såg jag att du hade en bild på Chakir. Vad hände med honom egentligen? Gud va länge sen det va sen man hängde i stallet..nu är det istället syrran som köpt häst å ärvt mitt intresse=)Rider du nått fortfarande?

Kul å läsa här förresten. Såg att du hade vart i Thailand åxå, förstår att det kunde varit mer underbart om du hade din kärlek med dig..Ha det bra//Renee

2009-02-19 @ 19:40:06
Postat av: Annapanna

Hehe, det var en rolig dröm :)

2009-02-20 @ 13:02:59
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0