Den där Megan Fox e en riktig heting

Sista dagen på semstern...usch..Ångesten kryper sej på sakta men säkert...E ju lixom bara ett år lvar tills nästa..

Imorgon är det dags för bröllop..det ska bli trevligt det...Tärna o grejer...lite halvpirrigt, men roligt..

Vad har hänt då?
Jo man har åkt wakeboard och slagit sej ordentligt...
Finns även massa muskler på kroppen man inte hade en aning om att man hade..!!
Lite intressant att ha träningsvärk på nya ställen..!

Jag och Patrik upptäckte ett nytt sätt att åka två i en enmansring..Det var grejer det...hoho...
Mkt roligare än den man ligger på flera stycken...
Jag och Meline gjorde det i söndags...ajaj ingen vidare hit...

Köpt mej en fiiin turkos flytväst..=) Nu ska det bara inhandlas en bräda oxå..=)

Nej nu ska jag äta lite köttbullar från kocki, hämta klänningar på kemtvätten sen blir det nog lite båtåking=)

Å du Anna, i miss you...
Hoppas du har det fantastiskt fuktigt i Thailando=)

Å Cecilia, thx for the party!!!=)


Kommentarer
Postat av: Majs

Trist att semestern snart e slut för dej, de fina vädret verkar ju dock också va de.. Antar att du e lite mer omtyckt än jag på jobbet, känner mej riktigt avskydd in emellan ;/ Men jag antar att de gör jobbet spännande.. Vem e de som gifter sej? Längtar hem idag,,men de kanske e för att de regnar o jag ska tvätta i em. Puss

2009-08-14 @ 14:07:12
Postat av: Linda

Jaså, känns det inte bra på jobbet? Varför?

Du e saknad här hemma....du ska ju inte bo där borta förstår du väl...=)Puss

2009-08-14 @ 14:09:46
URL: http://aboutlinda.blogg.se/
Postat av: anna i landet långt borta

Saknar dig, alla...skulle aldrig kunna flytta...har redan jordens hemlängtan =(

2009-08-15 @ 13:32:08
URL: http://dinothadog.blogg.se/
Postat av: Cecilia Kristensen

HEhe jäpp de måste vi göra om babY!!!!

2009-08-16 @ 10:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0