Hemma

Har ont precis överallt...Lite halvjobbigt med träningsläger, fast det är väl det som är meningen...

Kollade på Talang förut..Vad är det för fel på juryn...programmet heter ju talang, då är det väl talanger som ska gå vidare...Inte två gymparussin med gitarr och rockring...Hmmm..
Jaja...

Nu ska det bli mat...Kärleken vill ha pizza, skräll...Själv vet jag inte...alltid denna jävla beslutsångest....

Tänkte på det förut...att jag var tvungen att skriva ett inlägg för jag inte gjort det på länge, men eftersom jag inte är blondinbella eller kenza som tjänar massa massa pengar på sina bloggar så borde jag ju inte känna det som ett som ett måste...
Skriver ju här för att det är kul...
Men just nu e det inte jätte kul..
Men men aber aber...

Ha en bra söndag...

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0