What a night

Kvällen igår var Fantastiskt rolig....
Lyckades bli sådär oanständigt full och det är lika roligt varje gång....Synd bara att kvällen tar slut alldeles för fort...
Kändes som vi va på Tiki i en kvart...
Har massa roliga bilder men min dator har lagt av...Sitter nu med Martin Hööks lilla laptop hemma...Eftersom det är han som orienterar i min dator å den lagt av nu skyller jag självklart allt på honom så då fick han rava sej hit med sin så jag kan få räkningarna betalda...thx Marty=)

Som sagt, datorn kommer nu att opereras under några dgr så det kommer bli väldigt dåligt uppdaterat här...

Imorgon är det en vecka kvar...wiiiewiiewiiewiie....

Köpte förresten en godispåse för 60 kronor förut som jag åt lite av och gav bort...Stolt....

Å just det...vi var hos Anna å Cecilia igår som flyttat till ny lght....Väldigt trevligt....

Å grattis till Anna som äntligen hittat hunden hon vill ha...



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack gumman=)

2008-09-28 @ 21:32:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Bimboza aka Anna

Det var väääldigt kul att se dig igår! Det va länge sen nu!



O du förresten.. hehe, tack för brottar-kramen på Tiki :)

2008-09-28 @ 22:11:57
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0