tröst

Pratade precis med Jon....Dom hade haft jätte trevligt igår...Anna har slagit rekord i fylla...Haha..
Fick ett mms av Hanna med ett kort på Anna...Kalasfull...=)
Den enda trösten e att det var gös till förrätt och kyckling till huvudrätt...Å jag gillar absolut inte fisk och kyckling e ingen favorit heller....
Nu satt dom och åt frukost...

Men men om fyra veckor ska vi dit igen...martens helgen....Och då åker vi upp fredag och stannar tills på söndag...
Ska jag med...Ska leva som en hälsoguru nu så jag håller mej frisk...
Sen på måndagen efter ska jag ju operera mej..=)
Så på ett vis e jag väldigt glad att det kom nu och inte senare....Får ju inte äta medicin å sånt två veckor innan...
Fast jag hade ju helst av allt sluppit det överhuvudtaget...

Igår var jag hos extrapäronen gustafssons....me like....Åt  fantastiskt god mat....mmmm...
Får nog bli det idag oxå...=)
På kvällen var Martin Christoffer Anna och Henrik här och höll mej sällskap...
Först såg vi Skönheten och odjuret..Efter den såg vi We Own The Night...
Helt okej..

Idag ska jag bara ligga i soffan och synda...Gött...
Äter förresten just nu en chokladkaka till frukost...=)
Men jag ska ta mej i kragen å äta nåt riktigt....
Ska hämta vilddjuren hos Daniel oxå...Ska bli skönt med lite liv här hemma...Frank sover mest...Han gillar inte dåligt väder...Men vem gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0