Panik

Kliar i kroppen...känner att paniken lätt smyger sej på....
Om jag äter upp alla naglar jag har då??
Inte så vig så jag kommer åt tårna men det är kanske bra...e ju inte så fräscht...


Har inte tränat på en vecka och känner nu att det börjar smyga sej på humöret,känslor och allt...
Känner att minsta sak någon skulle säga till mej som inte faller mej i smaken skulle göra mej så irriterad så jag vill strypa skrika å ja...!!
Förlåt, jag låter störd..
Men sån här blir jag utan att få träna....
Aggressionslådan fylls upp ganska snabbt och gör jag mej inte av med det så blir det så här....
Och utan nikotin gör ju inte saken lättare..
Efter att  ha legat inne en vecka känner jag att Sofia är min räddare i nöden...
Imorgon bär det nämligen av till k-stad...heldag med shopping och fika...
Kommer inte ihåg när jag hade en heldag där sist...Alltså när man hinner med både city bergvik och ikea....



På tal om saker som gör en irriterad...eller ja, gör mej irriterad...Har shuffle på winamp....och varenda gång kommer den där äckliga kalle bah...
Fy faan världens sämsta artist...Jag lyssnar hellre på Christer sjögren, som jag hatar och tycker förstör mitt liv...Föreställ er nu hur dålig jag tycker kalle bah e...Usch...
Irritationsmoment 2 är att en viss person,eller djur gillar att äta ur kattlådan....Suck...

Ingen träningsvärk efter ridningen igår heller...Saknar verkligen det här med hästar...
Det var tom kul att mocka, då har man varit ifrån det för länge!

Hoppas ni får en lika fantastisk torsdag som jag kommer ha....=)




Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Kalle Baah är ju underbara!!



Hemma idag så jag skaaa ta tag i din header ;)

2008-09-12 @ 09:13:50
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0