hoppidehopphoppihopp

Changed plans...Blev inte nåt k-stad...istället e vi hos Erika där det blir tacos och spelkväll...Uhh vad roligt...
Lite dansmattor och TP...

Har haft städhjälp halva dagen så nu är det kliniskt hemma =)
Sorterade alla strumpor oxå och inser nu att jag kanske inte behöver köpa 30 par på mârten...
Tack för hjälpen ni städare och soffvärmare....=)

Jag  hoppas att den jag spelar TP med är smart för jag hatar att förlora...
Och har en tendens att skylla på den andre och bli arg om vi nu mot förmodan förlorar....

Nu skriker dom på mej i köket....Får väl gå dit, det är väl vid spisen kärringera ska stå..!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Kristensen

Hej baby!! hur går allt med dig?? nu har jag mitt lilla djur hos mig i Oslo, fattar inte hur de gick till. Men tusen tack för hjälpen..vad gör du på lördagförmiddag ?? kommer hem från Oslo på Fredag men ska sedan till danmark lördagkväll. kanske kunde juda dig på fika ?? krmais

2008-09-15 @ 21:24:41
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0