God morgon

Gud vad skönt det var att sova...
Har lite ångest över att vara sjukskriven men jag måste ju vila...
Vaknade halv tolv av att Daneil stod vid dörren med två galna hundar...Efter det gick det inte att somna om..=)
Tack Daniel för att du haft Gizmo under helgen...Du e guld guld guld...

Har precis ätit pyttipanna...Gud vad lättvindigt...Inte supergott men det går ner...
Blir lite irriterad på tv:n oxå...
Finns ju inget att se på överhuvudtaget under dagen när man e hemma....
Och Johan har tagit med sej Vänner boxen....
Men men jag får väl återgå till mitt gamla datorliv och väcka upp min bloodelf Mage igen....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey sweety! Tänker på dig... Regner järnet här i Örebro...ta en liten tripp ner hit då och håll mig sällskap medans med S är i skolan... Emelinda väntar nog på ett besök å. Synd att man "måste" vara hemma när man är sjuk... Puss lovely

2008-09-08 @ 18:09:30
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0