girls night!

Jaha här var det som vanligt dåligt uppdaterat...Vart ska man börja...?
Veckan har sprungit iväg och vem e inte gladast över det..?Jo jag...Bara 11 dgr kvar nu...wiee

Jag och Gabby sitter hemma med två galna hundar som håller på att äta upp varandra....
Välkommen Colin!
Idag var det tjejkväll på stan, herregud vad fiffiga dom är aktiva arvika...Guld och gåvor slog på stort å hade bjudit dit Dogge...Ni kan ju själv tänka er flocken av småtjejer utanför....
Jag Sanna Anna och Henrik vandrade till The roof och åt en bit mat...
Jag åt faktiskt nåt helt nytt som jag inte ätit förut...det du Johan...Brukar alltid äta oxilé med strips och vitlöksdipp...
Men idag åt jag mix fajita, riktigt gott...Tom Sara som serverade oss blev nog lite förvånad över mitt byte...=)

å just det...hade personalmöte imorse och då hade jag en briljant idé att vi skulle ha det på det nya fiket vid järnvägsstationen...Dom har frukostbuffé för 65 kronor..Absolut värt det, en smörgås å thé kostar ju typ 45 kr nån annanstans å här fick du ju äta hur mkt du ville...Prova det, fräsch miljö oxå....

Imorgon är det ju Fredag igen och det är en fantastisk dag..=)
Början på helgen...

På Lördag är det sista matchen för säsongen...Jag ska spela innermitt...Lycka till...^^

Är i valet och kvalet om jag ska med Anna och kolla på sötsaker i Västerås på söndag men jag har ju kanske lovat bort mej att se på film med en viss herre...hmmm vi klurar vidare....

Å just det...Var ju och hälsade på Emelie och Mimmi igår...Söt söt söt....Var barnvakt själv i en hel kvart när Emelie hämtade Oskar...Kände mej såå duktig....=)
Tnx gums...u make me happy....

Nej nu kanske man ska försöka vara lite social...Men det var faktiskt Gabby som sa att bloggen var dåligt uppdaterad...=)

Å du Alban, Jag och Peiit råkar bara hamna på många bilder ihop, så nu behöver du inte fundera på det.=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska med mig!!

2008-09-27 @ 14:21:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0