Gaaahhh

Vaknar kvart i sju och frågar Cecilia om vi ska skita i morgonpromenaden...

Får ett glatt JA till svar så jag sussar vidare i en timma!!


När jag väl gick upp var det full rulle, en Frank en Colin och en Gizmo..Tänk er själva..


Världens bästa mamma kom in på jobbet förut och gav mej pengar...Thx mom...


Att vara utan nikotin är det värsta jag varit med om..Både fysiskt å psykiskt...
Så ursäkta alla mina vänner att jag är och kommer vara ett psykfall i några dgr....


Nej jobbet kallar...


Kommentarer
Postat av: Anna

ja, du va ganska sammanbiten igår...hehe. gör inget babe! =) KöSS

2008-09-23 @ 11:06:14
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Tänk vilken tur man har att man aldrig fått det där beroendet. Själv tog det mig nästan 1 mån att röka upp ETT ciggpkt, duktigt ;) Dvs ciggen lockar inte lika mkt längre. Duktigt av dig att försöka sluta, pepp pepp, håller tummarna för att det ska flyta på!! Men du, snälla kom o hälsa på snart. Saknar dig! Puss

2008-09-23 @ 11:14:34
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Cecilia kristensen

men du skulle juhh lägga ut en bild på korven

2008-09-23 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0