Fy faan

Fy faan fy faan fy faan fy faan....
Det här skulle ju bli en av dom roligaste helgerna på hela hösten...
Har haft lite ont i njurarna under veckan och igår när jag vaknade visste jag inte om jag skulle orka gå till jobbet för jag hade så ont i magen.
Under dagen vandrade värken neråt i kroppen och när jag kom hem från jobbet vek jag mej av smärta..
Jaha det var bara att åka till akuten...
Äggstocksinflammation, jaha ja...
Vila i en vecka utan nån som helst fysisk aktivitet...

Nu sitter Ulrika Jon Hanna å Anna i sthlm....Utan mej....=(
Jag är så arg, jag vill ju oxå vara där med dom...
Är så himla ledsen...så idag får jag tycka synd om mej själv..!
Imorgon oxå...
Varför händer det här nu?
Det kunde väl kommit förra helgen...Sån jävla otur...
Jag vet att sthlm finns kvar men det är ju idag Ulrika ska få pris...
På berns, med massa kändisfrisörer å allt sånt kul...
Det händer ju bara en gång...
Fy faan fy faan fy faan...Ja det e de enda jag kan säga...

Men men hade absolut inte orkat känner jag ju nu...Har haft så jävla ont inatt och nu imorse e det projekt att ta sej från punkt a till b!

Ska ta mej ner till apoteket nu....
Ska träffa bästaste Anna oxå, hon får mej alltid på bra humör!

Oj vilket självömkat blogginlägg detta blev...
Men men ni får stå ut....om inte, läs nån annans blogg istället...

Kommentarer
Postat av: Anna

Goding ;) Ses snart igen...High five low five Boobs...snart är du frisk ska du se! Å om ett år är detta glömt. :P

2008-09-06 @ 16:13:14
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Nämen gumman då, fy fasen!! Krya på dig hjärtat. Pusspuss

2008-09-06 @ 19:01:51
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: nänna

fyfasen va irriterande! förstår dej! du får klaga hur mycke som helst! =)guud va irriterande! puss

2008-09-06 @ 19:33:00
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Bimboza aka Anna

Aj aj aj... stackars!! :( Krya på dig jättemycket!! KRAM

2008-09-07 @ 09:40:10
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Bimboza aka Anna

Det blir troligtvis en kurs i höst, har en plats åt dig om du vill va med!! :) :) Har allt tänkt på dig..



Det blir vid tre tillfällen; tex en tisdagkväll med introduktion och en massa teori och hur man lär in de vanligaste trixen, sen ska vi själva träna som attan tills helgen veckan därpå, då blir det intensivhelg lördag-söndag. Kostar troligtvis som en vanlig kurs; 500 kr

www.arvikabrukshundklubb.se



Kram kram

2008-09-07 @ 09:52:00
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0