...

Detta med känslor e jobbigt...
Går som en bergochdalbana.....
Man blir alltid förvånad över vad som finns i kroppen...
För er som inte hängt med så är det slut med mej och Johan...Mitt val....
Varför hur när och alla såna frågor besparar jag er...
Det är mellan mej och Johan...
Thailand blir av ändå...
Jag och Johan åker som vänner...
Och JA alla pessimister, det kommer gå bra..!!

Jaja nog om oss...
Klippte Peiit idag....Grymt..!!!
Annars har väl inte hänt så mkt...
Jo just det...
På lördag blir det sthlm...Ulrika ska ju få ta emot ett pris....Så det blir fest på Berns..
Kommer bli skitkul...Det är fri gala klädsel..=)
Kommer slänga upp massa roliga bilder när jag kommer hem...

Å tack Martin, som hjälpt mej med Gizmo hela veckan..!!!
Du e bäst....

Kommentarer
Postat av: Cecilia Kristensen

Heyyy Baby! kommer sakna er alla. Ni är juhh underbara!! Colin kommer till Daniel Lördagkväll sedan är de bara att hämta honom när du kan. Du får med en påse med mat, och avföringspåsaar ;) haha

kramis tjejen tusen tack för att du hjälper mig .

Och hoppas du får jättekul i Stockholm.

2008-09-05 @ 09:28:28
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0