Animals

E bra roliga...spelar ingen roll vilken ras, storlek, färg eller kön...
Varje individ tror dom e störst i världen....
Har haft krig hela morgonpromenaden med en viss herr Colin...
Förstår inte hur han kan ha några stämband kvar...
Han har ju som sagt blivit bättre inne,  men ute e han helt galen....skäller på hundar, människor, postlådor ja allt möjligt...
Jenny från kliniken ringde mitt i promenaden och precis då får Colin för sej att det är dags att skälla lite....på vad??
Precis, ingenting!!
Fick ursäkta mej i telefon flera gånger och förklara att jag hade en hund som var lika stor som en kanin men tror att han e en varg...=)
Nu ligger han och sover på mina fötter...
Katten ligger uppåner i stolen bredvid och Gizmo har lagt sej på en soffkudde på golvet...frid å fröjd...

Var och åt  Lunch med Henrik...Vi åt på Royal...Jag har ju som vanligt svårt att välja så det blev litt tå hört...
Henrik blev sugen så han tog oxå det...=)
Nu ska jag lägga mej på soffan å slappa tills erika ringer....

Kommentarer
Postat av: Bimboza aka Anna

Kul med två hundar? ;)

2008-09-09 @ 19:43:31
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Varför har du Colin hos dig?

2008-09-09 @ 20:41:53
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Den hade jag redan hunnit glömma :P Jag SKA fixa det :)

2008-09-10 @ 10:31:38
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0