Vad göra...

Fredag...en dag med alla möjligheter...egenligen....

Har hängt med Jonas idag..
Vi var på skeppet och åt potatisgratäng och rostbiff...uhh så gött...
Drog ett varv på stan i han supertuffa, röda 740 med bandspelare...Letade efter ett headset till playstation 3..
Det fanns självklart inte i värdelösa arvika så vi åkte till the big apple charlottenberg och där fanns det...=)

Jonas och jag diskuterade lite om det där med nördvarning när man sitter och spelar dataspel och pratar med varandra över nätet...Kom väl fram till att det iaf e mer socialt än att se på tv ensam..Sen om det är nördigt eller inte det orkade vi inte komma fram till...Men ja, det känns kanske lite nördigt..iaf om det är en nörd som gör det...För vem e nörd egentligen..??
Iaf inte vi..=)

Funderar på vad jag ska göra under helgen..
Har ju faktiskt kommit dit nu där jag e ensam...Eller alltså singel...
Har nog aldrig känt mej så ensam...Men jag vet ju att jag har mina vänner men det är ändå inte samma....
I need this...

Får se om det blir karlstad eller inte...eller om det blir arvika...eller hemma...eller nåt annat..=)
Haha beslutsångest eller? hur kan du tro det...


Håret känns redan bättre...Lite synthvarning men va faan...det växer...

Upptäckte ju ganska snabbt att jag aldrig tänkte på att jag hade en vit hund..suck..jag skulle ju självklart köpt grå kuddfodral..men men nu får det vara så....Dom e rena än iaf...=)


Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Hehe tänkte också på det där med kuddfodralen faktiskt, att både Gizmo & Frank har vit päls som fäller ;)



Ja mig har du alltid vet du!! Kramkram

2008-10-17 @ 18:22:31
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Martina

Tjenare Linda! Ja hittade till din blogg första gången här om dagen, du har ja berättat om den, men minnet är kort i en guldfisks lilla huvud.. men nu är ja här å den ligger som favorit på datorn nu ifall ja glömmer igen..:P Hoppas allt är bra!

Kram Martina

2008-10-18 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0