pix

Brist på sysselsättning på en fest...Eller för mkt alkohol....Eller dålig kamera...eller bara att vi ville ha 25 likadana kort....
Jaja vi e ganska bra på att se likadana ut..Fast David kanske varierar sej lite mer...





Oj detta blev fint det...ett till...



Njae ett till då...



men va fasen, ett till...om nån annan tar då??



Nej inte det helller...



Andra hållet då..ja skit bra...Haha Linda å David..the biggest ego´s in das world....
Hur många såna här kort har du David..=)
För det var ju inte bara med min kamera...

Vad säger du Anna...Om min fyllekortsmin...haha

Jaja vi hade jävligt roligt iaf.....





Två till som hade roligt...=)




Se där ja...ett till...=)












David e gryyyym på wakeboard...Nästa sommar ska jag lära mej...=)

Kommentarer
Postat av: David

Haha.. blev ett par såna bilder på min me:-D Såg ju ganska lika ut så här i efterhand med ack så olika dom va på fyllan :-P

2008-10-22 @ 18:50:40
Postat av: Anonym

nytt par? ;)

2008-10-24 @ 22:20:24
Postat av: hannapanna

antagligen ett anonymt inlägg från en brud utan killkompisar eller en snubbe som e tänd på dig o vill veta om han missat sin chans... HAHAHA...

2008-10-25 @ 09:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0