pewpew

Måndag...första dagen avklarad...Va helt okej å jobba..Dagen gick riktigt snabbt...

Blir så fantastiskt glad av detta väder...Extra mysigt när regn och blåst blandas...
Hittar inte shortsen nu när man ska vara ute heller...

Har fått en ny kärlek oxå...INFINITY..
David du fattar vad jag menar va???

Lördagen var iaf fantastisk..Supermusik heela kvällen...
Jag stod på dansgolvet hela hela kvällen...tror inte ens jag var på toa...
Jag och Gabby var på förfest hos Daniel Helander...(kusin till Johan, fast jag har aldrig sett människan)
Där var även Per och Viktor ...
Kände att Ölen gick sakta ner så vi drog igång ölspelet sen var det kört...
Helander somnade i soffan och vi andra åkte till tiki...=)

Träffade en hel del intressanta människor...=)

Den där ensamheten jag kände innan fredagen e iaf bortblåst... i love my life....=)

Bakfyllesöndagen spenderades med David...Först var vi ute på sjön...Jag tog lite kort när David å Fredrik åkte wakeboard..Lite kallt men men dom stod på sej bra..=)
Sen hade David fixat värsta käket...
Vi såg på never back down...Så jävla grym film...Den bästa jag sett på väldigt länge...
Killarna i filmen e så där mkt ögongodis att man sitter å flinar hela filmen...uhh jobbigt..

Kommentarer
Postat av: David

Klart ja vet vad du menar med INFINITY!!! :D

2008-10-21 @ 07:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0