Patty Patty

Hann med en sväng till Challa förut oxå..David skulle byta däck på Maries bil men det var stängt på Preem...
Gick en sväng på centret...
Har städat som bara den här hemma...Min dammsugare har ju lagt igen så jag har grannens...
Skit bra fräs..

Just nu sitter David, Christer, Petter, Pär och hans tjej i min soffa...
Satte dom i arbete när dom kom så nu har dom satt upp min svarta bambujalusier...hade ljusa förut men det blev mkt snyggare med svarta....

Nu inväntar resten av vännerna...
E ju House of Love igen på Tiki...Fantastiskt..=)
Var riktigt gott med öl idag...
Kan tyvärr inte lägga upp bilder för Davids mobil e inkopplad i datorn å tankar musik...
Men det kommer imorgon...

Till dej som undrar, det e klart jag å David e tillsammans!!!!!

Anna, Du kommer bli en fantastisk matte..=) Jag kommer till er imorgon...Kärlek...


Nej tillbaka till ölen...Ha en fantastisk Lördagkväll, det ska jag ha..=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack gumman. Värmer :) Ha det så jättekul ikväll! önskar jag kunde vara med men jag trivs faktiskt väldigt bra här hemma nu :) Ses imöra babe.Kramis

2008-10-25 @ 20:58:31
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0