Känslor

Känslor ja...Att det kan vara så underbart men ändå så svårt på samma gång...
Idag e e sån dag som jag fått alla känslor bekräftade på ett eller annat vis...Vare sej det handlar om kärlek eller hat...
Gränsen mellan kärlek och hat är verkligen hårfin....


jaja nog om det..
Jag och Sofia avnjöt en god lunch på Oscar...Sofia berättade hur hennes morgon hade sett ut och jag kommer inte ihåg när jag skrattade så mkt sist...Tack gumman..=)

Väl hemma kom Jonas förbi...Vi hade tråkigt båda två så vi drog med Anna och åkte till challa....
Var in på sportshopen en sväng och hälsade på Lisa...hundra år sen vi sågs....
Vi åt en clubsandwich på joe´s...det var gott....

Vi drog vidare hem till mor och far och satt där en stund...Lånade m&ps saab...ska nämligen vara på favoritstället 8.10 imorgon bitti..(tandläkaren)
Så himla nöjd att jag alltid lyckas beställa så bra tider på dagen när man e ledig..*suck*
Men men jag får ju iaf ut mkt av dagen...

Hälsade på Hanna en sväng oxå..fick mej en kvällsmacka å så tittatde vi på greys..Har aldrig följt det men jag e fast efter dom här två veckorna...Jag och Hanna kom på en ny frilla till mej oxå så efter tandläkaren imorgon blir det att åka till salongen å få håret fixat...kommer bli såå coolt...Nu har jag varenda kotte klippt sån lugg som jag har så det börjar bli tråkigt...känns ungefär som med tuppkammen eller vad säger du Jennie..=)
Fast då kom ju alla två år senare....

Känner att jag börjar bli lite snuvig oxå...men det vägrar jag gå med på..
Väntar på att Jannie ska få tummen ur å ge mej klartecken å säga om vi ska gå ut på fredag...isf blir det karlstad...
Sen lördag blir äntligen min tatuering klar..JA jag vet att man inte ska vara bakis å bla bla bla när man tatuerar sej men det har inte varit nåt problem förut så jag antar att det går bra denna gången oxå...Har aldrig varit så jobbigt å tatuera sej som när jag var riktigt utvilad...Så alla ni experter behöver inte kommentera...
På lördag kväll blir det iaf fest...wiho...kul kul kul...

En sak till..Jag är född med världens jobbigaste sjukdom...eller jag tycker iaf det eftersom det är den enda jag har..
Beslutsångest heter den...Fick ett val idag...och jag kan verkligen inte bestämma mej..Denna gången handlar det om färg...Så sjukt jobbigt...varför kan jag inte vara som alla andra och bara tycka att en e finast å sen bara ta den..Nej här ska det velas fram å tillbaka till tusen...Sen e ju detta det enda jag går å tänker på...Å jag tänker så mkt på det att jag nästan får ångest att jag valt fel...fast jag inte valt än...hmm visst låter det lite jobbigt...uhh jag blir så trött på mej själv...

Grattis Johan som fick sitt körkort idag....eller igen..=)

Kommentarer
Postat av: Malini

Raring! Kan inte fatta du inte har följt Grey's! beroende



Jag lider också av beslutsångest! Ett bra trick är att alltid ha en tärning i väskan och använda den... Men då MÅSTE du verkligen göra som den säger - varje gång. Annars förlorar den sin beslutande magi blink



Jag har joinat bloggworld nu och länkat till din blogg från min...



kramas omkull

2008-10-16 @ 14:35:04
URL: http://malini.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0