Goldwell wekeend

Hej bloggen...fick tbx min dator idag...tack Martin men skärmen håller på precis som förut...=(

Ikväll har jag yrt runt med dammsugaren å skurat toa å nu håller jag på att packa inför sthlms resan...
Har inga kläder tycker jag, fast garderoben e proppad...Bortskämda dretunge...

Maya å Anna sitter i soffan å äter godis...Sanna var här förut oxå, vi har precis ätit taocs...mums...

Åker 9.40 imorgon...


Vårat schema under helgen är följande:

Fredag

15.00 Incheckning på SAS radisson Royal viking

20.00 Goldwell city, mingel, snittar ,vin och en inspirerande catwalkvisning av SachaJuan. Därefter party i goldwell studio.

Lördag

12.00 Föreläsning på Nalen med Cay Bond, en av europas främsta trendanalytiker.

13.15 Föreläsning med äventyrerskan Renata Chlumska, den första svenskan att nå toppen på mount everest.

14.15 Lunch

15.30 Show med Henrik Schyffert, Reclaim the 90s!

20.00 PARTY på Sturecompaniet. Under kvällen bjuds det på stand-up med Shan Atci och en spektakulär visning av dopo creative team.




Nå, vad säger ni om detta??

Nej nu får jag återgå till packningen...Måste få klart allt med städningen oxå...
Tack Ola för att jag får låna din dammsugare...

Längtar som bara den tills på måndag...=)
Kommer bo hos Per bergmark så jag lånar hans dator å bloggar lite...om jag får upp armarna...=)

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Du läg nog ligga ;) Låter iaf som en toppenhelg annars.

2008-10-03 @ 08:33:34
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0