Goldwell weekend plus lite till


Hanna fixar naglar på resan dit, mina oxå..=)

Jon the Man...

Ullis fixar Hannas hår...

Ready to go...Menlös bild men nu vet jag iaf att jag har en timer på kameran...

Gratis gratis men oj vad det slog till...

Nej Jon det syns inte att du solat...Eller nej jag mena att det syns att jag å hanna INTE har solat!

Annas nya linne breakade twice..

Å Anna vinner fylleligan igen..=)

Eller Hanna

Eller allihopa...

Haha fy faan kunde inte låta bli att lägga ut denna hemska bild...Hur är det möjligt...??

Haha

Min å Hannas mat på lördakvällinga....

Tjing tjong kines....

Världens bästa Per...

Vi spelade nintendo hela söndagen..

Pers nya tattoo....så jäkla rolig....

Å sist men inte minst Erika....

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Söt bild på dig :)



Men jag måste ju bara påpeka: Måla naglarna på tåget, no no no, please. Bland det värsta som finns ombord och allergiker blir nog ännu mer stötta! ;)

2008-10-09 @ 21:02:11
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0