God morgon

Vilket underbart väder vi vaknar till...Ett sånt där riktigt liggainneutanångest väder...

Igår hade jag och min kära vän Sofia myskväll...
Vi satt och sågade dom flesta i Idol...
Men ärligt, jag gillade juryn först men igår, vad höll dom på med...
Det var ju jätte många som sög så klagar dom på den där söta lilla blonda saken som var en av få som bjöd på en show, okej lite halvfalskt kanske det var men Amanda klarade sej ju igenom hela idol oxå....
Jaja det blir intressant att se hur detta går...Tycker att hon Anna har grym röst men e hon inte lite kärring...???

Jaja efter Idol gick jag förbi Jennie Morgan och Loke en sväng...Han e såååå söt...lillmorgan..=)
Efter det knallade jag vidare till David..Vi drack en varsinn kopp thé, pratade lite om livet sen satte vi på Batman-the dark knight och satt som två klubbade sälar i soffan...
Vaknade av att David smög runt för att inte väcka mej..heh det gick inte men jag låtsades sova...=)
(ja jag sov hos david, på soffan)

Ikväll är det avslutningsfest med Kronan...Det ska bli kul!!
Undrar mest på vad det blir för mat...=)

Nu ska jag dricka upp min thé kopp, vila lite till och sen ta mej en promenix runt vik...
Gizmo ligger här bredvid och sover, en riktig sömntuta...På rygg har vi börjat sova, både jag och Gizmo...Men jag tror han mår bättre av det än vad jag gör...

VÄRLDENS STÖRSTA LYCKA TILL HÄLSNING TILL HANNA!!!!

Kommentarer
Postat av: vi vill se

Bröst bröst , tuttar tuttar överallt låt de aldrig någonsin mera bli kallt.... tuttar tuttar...nej då förlåt...ni verkar ha ahft jäkligt kul i sthlm.. avundsjuk faktiskt

2008-10-11 @ 10:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0