babysim

Idag har varit en hel dag fylld med promenader..
Jag å Anna möttes upp på stan för lunch...
Fläsk med löksås på Jennys...Gott...
Sen knallade vi hem med varorna för att sedan möta upp Jennie, Loke, Emelie och Mimmi..Det var dags för babysim...
Så himla söta när dom plaskade runt där i vattnet...Vi fick inte se några dyk idag men det hoppas vi dom provar på nästa gång..=)
Sen tog vi alla en promenad till bandgatan sen vidare till tempo och sen bandgatan igen...
Väl där fixade jag å Anna min design..(tack för hjälpen gumman)...
Och tack kusin för finjustering...=)

På kvällskvisten tog jag å jocke en promenad runt vik...Du gör mej glad..=)


Desperate avnjöts på bandgatan med  Anna och Henrik...myspys..
Nu ska jag snart sussa...Ska upp tidigt imorgon, ska till jobbet å kolla in mina modeller som ska göras iordning till en modevisning längre fram...Solberga ska ha en modevisning vet inte när den är men det vet jag ju imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0