Ajkia

Gick riktigt bra att gå upp sju...fast jag var trött då, det måste jag ju erkänna...
Direkt efter tandläkaren åkte jag hem till mamma å pappa som hade frukosten klar...bortskämd..JODÄ And i like it..=)

Jag Henrik och Anna åkte till Ikea..Henrik skulle ha ett nytt soffbord och en tvbänk...
Han kom ut med grejer för 38 pix..Haha en äggskivare, toaborste och ett sånt nät man lägger på stekpannan...
Själv köpte jag nya kuddfodral...har ju vita nu och det gick inte länge med en fet, fällande kuddliggande katt...
Så jag köpte svarta och en ny grå pläd...
Köpte en ny råttleksak till Gizmo..Han har redan ätit upp två...Just det Anna...Din råtta e här..Haha

Vi gick givetvis en sväng på bergviks köpcentrum oxå där jag hittade mej lite smått å gott på Gina...som vanligt..=)
Svängde även in på magasin 61...Henrik hittade sej en snygg elvine mössa...

Hann vara hemma tio minuter sen kom Per så¨åkte vi på Amigo å åt..
Han var fortfarande helt exalterad efter älgjakten...Å hans pappa hade faktiskt skjutit en idag...

Jag fattar inte det där med älgjakt..fy faan vad tråkigt å sitta i skogen å vänta på en älg..sen när de där sekunderna under skjutningen gått över måste du gräva ut magen...yack...

Jaja nu ska jag faktiskt spela wow..Har kommit en ny patch inför Wrath of the lich king...Massa ny saker...=)
Wiho sorry mina vänner men jag ska försöka att inte fastna igen...har jag faktiskt hållt mej undan i lite mer än två månader....

Klippte mej idag oxå förresten...Lite annorlunda kan man säga, fast coolt...eller nåt...Men även där kommer min lilla sjukdom in...
Jag vill göra nåt nytt men jag ångrar mej alltid fast jag håller på att spy på det jag har...Fy faan vad jag e jobbig..
Men men Hanna vet ju som tur e hur jag e...Så hon har slutat bry sej om mina utbrott..=)
Tur att jag har henne.....
Men jag tycker säkert det är fantastiskt om några dagar....

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Ge oss en bild på nya frillan för sjuttsingen!! Pussas



2008-10-16 @ 20:23:41
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Malini

Håller med - vill oxå se nya håret! =)



Älskar överskriften på det här inlägget! Fnissade högt i min ensamhet när jag läste det... Go Phoebe i Friends! Å det är ju nästan så ni är lite lika... Tihi...



Kram på rrej!



2008-10-18 @ 10:11:47
URL: http://malini.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0