Todiloo

Hej söndag...Dagen bara rusar ifrån mej...
Vi sov ganska länge iaf..halv tolv..Men det blev ju sent efter brônske igår igen..
Vi åt en jätte mysig frukost i soffan...=)
Har precis kommit hem från träningen...shit det var längesen jag kände mej så otränad...
Riktigt skönt att träna dock..
Ska köpa en månad på hk nu i dec...
Så nu jävlar kommer jag igång igen...Men det har varit riktigt skönt att tagit en paus från träningen i två å en halv månad...

Micke har köpt det nya quitar hero så det plinkar bra ifrån vardagsrummet...synd att jag suger på det....
Nu ska jag laga pannbiff, potatis å gräddsås...Gött...

En epok e över...Och mitt hjärta e lättat...
Du e det bästa och är värd det bästa oxå...c.o.o.z.y..<3
Håll det så här nu, det mår ni båda bäst av...

Linda <3 Micke, det kan helt enkelt inte bli bättre, Ever...=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns fantastiskt!! =) Älskar dig / din Coozy

2008-12-01 @ 17:26:32
Postat av: Micke

det plinka inget från vardagsrummet.. nu får du sluta :P träffa ALLA!! ;) miss you and love you!! Pusspuss

2008-12-01 @ 20:17:05
Postat av: Anonym

ja d gör dä jaggemä=)

2008-12-01 @ 23:02:52
Postat av: Anonym

Jag kommer hem o tränar me dej Bindi!

2008-12-02 @ 16:05:24
Postat av: Anonym

Jag kommer hem och tränar me dej Bindi!

2008-12-02 @ 16:06:34
Postat av: Anonym

Jag kommer hem och tränar me dej Bindi!

2008-12-02 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0