The party is over

Oj oj vilken kväll..Och oj vad mkt öl det gick ner...Minnesluckorna e ganska många men minnet smyger sej på...
Bjussar på pix...
Det e ju det som e roligast..
Tack Daniel för perry perry party..=)












Dom här två nötterna e som gjorda för varandra...Taxi var omöjligt som dom fick följa med mej hem å sova skavis i soffan..=)



Somnar man får man ingen Pizza....


Så den åt jag själv, lagom sleten...vilket fantastiskt kort Erika...Detta blir nya profilbilden..=)

Har ont i tinningen oxå...hmm kanske kan vara efter fallet på hemvägen..=)

Jag och Erika var hemma hos mamma å åt mat idag...Hon hade gjort den godaste potatisgratängen jag någonsin ätit...
Tack mamma...

Har fått mej en spruta oxå, Johan med...men det tog lite tid, haha har aldrig sett en människa så spruträdd....

Nu blir det filmkväll och soffläge.....

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag va inte så värst sugen på pizza ändå ;P haha! puss babe

2008-11-04 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0