tata

Jag älskar fredagar oxå..=)

Skulle egentligen åkt till GBG under helgen till Mickes bror men eftersom vi ska dit nästa helg oxå tar vi det då...
Så ikväll blir det brônske night open...kul kul...

Har haft en skön dag på jobbet med massa bra kunder...

Förutom att Micke kom hem igår förgyllde Hanna min dag...
Hon sa först fel namn när hon sa hejdå till sin kund..Jag berättade det senare för hon tänkte inte ens på det...Pinsamt tyckte Hanna..Jag tyckte det var skitkul..
Sen när hon skulle svara sa hon Färgåform Jon..Hahaha Disträ??? jodää...
Idag svängde hon av svängdörren, igen...
Fum flum flum..=)


Imorgon klockan halv tio ska jag till Hanna på adventsbus...Har ingen aning om vad vi ska göra men har fått order om att ha med varma kläder...=)

Nu ska jag gå hem....

hej påssä

Kommentarer
Postat av: Jesper

jaaa de e klart! :P

men varfor kortat ner resan? :O

2008-11-28 @ 19:58:31
URL: http://jepsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0