piuh

Vilken dag...Vaknar tjugo i nio...sätter mej på soffan å inser till slut att det var ju inte så bra...
Jag börjar ju jobba om tjugo minuter..!!!
På med kläder, lite mascara å ut med Gizmo...
Ringer Jon å berättar den glada nyheten...
Går lite halvfort till jobbet...

Har haft modeller på jobbet idag som ska vara med på modevisningen på ritz imorgon...
Det blev så bra så..

Lunch blev fläsk med löksås på Jennys...Fantastiskt..=)
Sen en cookie med Hanna på sundays...
Vi måste sluta äta dom snart Hanna...=)

Her precis betalat alla räkningar, alltid lika kul...
Förstår inte, jag måste ju haft hur mkt pengar som helst över när jag inte bodde själv????
hmmm de e väl som dom säger, att jag gillar å handla...

Förövrigt har jag haft en pissdag å börjar bli riktigt trött på att det är så mörkt å kallt å tråkigt...

Nej nu ska jag laga mat å sen slänga mej i soffan...
Desperate får det bli fast jag tycker det blivit sämre när dom spolade fram en massa år...

Imorgon ska jag vara på jobbet sju så jag får lägga mej ganska tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0