Passion

Har fått mej ett nytt begär...Annanas...uhh vad gott..köpte mej en halva igår...fantastisk frukt....
Undrar varför jag inte upptäckt det tidigare...
Har harvat runt lite i lyan...Fattar inte varför det blir så jävla stökigt så fort...
Funderar på om jag ska åka å handla lite mat....orka...*suck*

Klippte Erika förut oxå..Ska färga henne på Fredag...Det kommer bli kalasbra...Just nu e hon nog lite sur på mej för att jag klippt av hennes älskade lugg...Haha, det blir fantastiskt gumman..=)


Kollade upp detta med visum förut...Så jävla krångligt, man e tvungen att åka till ambassaden för dom har slutat ta emot ansökningar per brev...




Förlåt Andreas men jag måste lägga upp det här kortet, det e faan det roligaste jag sett på väääldigt länge....=)




Imorgon e världens bästa dag...=)
Teletubbies, känslor, kärlek, glädje, läppar, kramar, ögon, tårar....
Fantastiskt....

Kommentarer
Postat av: Mayyyy

Men vart faen e hans tand!!?Aj..Hoppas allt e bra me dej bindibus,de verkar så:)



Ps.Passa dej för färsk annanas,efter några stycken svider de i munnnen..

2008-11-05 @ 20:49:08
Postat av: David

Annanas och så köper du kesella och blandar!! Skitgott och skitnyttigt!!

2008-11-06 @ 07:49:52
Postat av: Anna

Men tjeenaa=) Va fan har han gjort då? haha, svinkul kort juh! =)

Jasså, du är i färgar/klippar tagen...trevligt... ;)Missar you

2008-11-06 @ 11:56:33
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0