Morning

Dimma dimma dimma....Men det gör inte så mkt...
Jag e glad ändå...
Somnade i soffan igår å blev väckt av ett telefonsamtal klockan 05:51..Great!!
En dretfull kirre kula som frös...



Varför sover alla dretfulla killar i fosterställning???

Vaknade tidigt imorse..Ska till Grand canyon idag å kolla på min kusins hus och sen kolla på en innebandymatch....

Dragit hem lite ny grym musik...Neelix.. gaaaah i love it...

Ikväll e det house på tiki, och jag ska inte dit..?????
Har varit ute så jävla  många helger nu så det kan vara skönt att ha en vit helg....
Haha faan vad jag ljuger, det e ju självklart nåt annat som lockar..=)

Denna Thalaindsresan e inte långt borta nu...Har aldrig varit med om att tiden springer så fort som den gjort denna hösten...
Det brukar ju gå sakta när man har saker att se fram emot...

Ikväll ska jag träffa min favvofavoritsötnötsANNA...
Saknar henne jätte jätte mkt när hon e i gnällbältet...

Bakade cheesecake igår oxå som står i frysen...Fy faan vad gott....mumsmumsmums...
Varför blir man smal av allt gott..???

Nej nu ska jag sätta på mej ett ansikte å lite klea....=)

Kommentarer
Postat av: Anna

åh=) saknar dig med blomman MIN

2008-11-08 @ 16:30:34
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo, de sover i fosterställning för att när de är fulla vågar de vara den de är innerst inne-små barn! =) Sött så sött!

2008-11-09 @ 00:06:01
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Kusin? Vem?

2008-11-09 @ 17:37:47
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0