Mett i natta

Har precis tagit sista rundan med dogsen...dom blir helt galna när dom kommer in igen...springer ifrån dörren till soffan fram å tillbaka, heeeela tiden!!
Colin e max intresserad av Frank som börjar bli trött...Stackars misse...Håller lite koll så det inte kommer några klor i ögonen på Colin...Men han brukar vara snäll...
Nu äntligen har dom lugnat sej....Men dom lär ju sova gott inatt..Colin ligger å sussar på mina fötter just nu...Sötis...

Detta fantastiska väder verkar ju hålla i sej så helgen blir till att ligga inne å mysa...
Börjar bli riktigt förkyld nu...suck suck suck suck

Var Med Micke hos Robin å träffade hans vänner förut, fylleslag alá koppom...typ..=)
Iaf musiken, Eddie meduza blandat med country å rock typ...Å alla sjunger, självklart...Haha
Trevliga prickar det där...

Imorgon blir det spa alá David sen ska jag göra Sofia fin med lite lockar inför arvika fotbolls årsfest...
Ska till mamma å pappa en sväng oxå...Mamma behöver en klippning...

Tänkte filma dom här galna hundarna men kameran funkar inte så bra när det e mörkt...=(

Nej nu får det bli sängen...

Kram påssä

Kommentarer
Postat av: Therese

Hallo kusin.

Allt bara bra.Har en kompis som va där också,hon tog också droppform,hon är kanon nöjd hon med.Vinner jag på lotto eller något ska jag med göra.Kan behövas efter 5 barn.

2008-11-15 @ 12:48:49
URL: http://mammatezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0