Måndag

Fy faan, jag hatar måndagar...

Har klippt mej redigt i fingret oxå...Trodde jag skulle förblöda...Förstår inte att det blöder så mkt ur fingrarna....

Helgen var lyckad med en riktig klappfylla..igen..=)
Hur kan det bli så jämt???

Nu ska jag gå till Jennie å Loke...

Slänger upp lite pics...
Men jag måste hålla med Cecilia om detta med kort under helgen för jag har inte heller så många bra...=)


Birthday kiddo


Moi


Henrik hade iaf jävligt roligt..=)


En glad(rädd), en sur???


Haha vad gör du...typ pillar ut å hjärnan å..


dör???? sötnöt


mmm...i like u 2...


Vissa festade i köket...


En del tyckte det var väldigt trevligt att suga på flaskor...


Eller slicka...


Eller slicka på varandra....


Kärlek


Haha undrar vad han säger som e sååå intressant....


Å smurfarna fyllde tydligen 50 år..!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0