Halloween

Great Day, har gått å väntat några dgr nu på att få slänga på mej den där utstyrseln....=)

Ska åka å handla lite nu sen ska jag ut till Mamma en sväng, pappa e i tunisien å spelar golf...Perry...

Pratade med min älskade Apa Julia igår,  så om två helger åker jag till henne i Oslo...Det kommer bli så jävla kul..
Hon jobbar i Abu Dhabi som flygvärdinna så det är inte den lättaste människan att hinna träffa...
Men nu så, nu har vi styrt..=)



Just det, jag måste förbi David å hämta mina stövlar men den token ska ju åka wakeboard idag så nu e han vid båten...
Herregud David det är svinkallt...Jaja jag gillar dej fast du e craaaaazy....

Ska ringa Johan oxå å höra om vi ska ta några sprutor idag oxå, till Thailand alltså...

Igår var Jag Micke å Ola å Erika på bio i k-stad, vi kollade på Patrik 1,5...Bra film, å han Patrik växer nog upp å blir en pudding..=) haha
Trevligt trevligt...

Nej nu ska Gizmo ut å kissa....


Blev väldigt glad när jag vaknade imorse..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0