Gz

Idag e ingen vanlig dag för det e Erikas födelsedag..hurra hurra hurra...Grattis gumman...=)
Imorgon blir det fest hemma hos mej..Så ta med er födelsedagspresent å kom..=)

Käre bror fyller oxå år idag...I miss you...

Inte länge kvar på arbetsdagen nu...skönt...
Ska färga Mickes hår sen oxå...kommer bli såååå snyggt..=)
Stackars alla er som e ihop med en frisör..hehe, min kille å mina nära å kära har iaf inte mkt att säga till om...men det är väl antagligen därför ni e så jävla snygga i håret oxå..=)
(Annababe, jag vet du har utväxt, jag ska fixa)

Å David, nu e det inte länge kvar...=)
Jag hoppas verkligen du får sådär jävla roligt som du förväntat dej...Och så vill jag se att den där flipptjofräsenuppåner sitter till sommaren...=)

Ikväll ska jag kolla på innebandymatch...Innebandy e lite halvtråkigt men vad gör man inte...Micke kommer ju få stå ut med damfotboll..=)

Trevlig Fredag....

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, SÖTASTE LINDA =) Tänker på J. Grattis Erika =)Puss

2008-11-21 @ 16:14:21
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Grattis till Erika! Jag & mamma sände en tanke till J igår också.



Puss

2008-11-22 @ 15:55:48
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0